Wednesday 31 March 2010

Jom Pergi Charity Dinner MKPalestin!!!


Pada 24 April 2010 ini, Majlis Syura Muslimun (MSM) akan menganjurkan sebuah Majlis Makan Malam Amal Palestin bertempat di Bordesley Centre, Birmingham. Majlis ini adalah salah satu usaha untuk menjana derma bagi rakyat Palestin disamping meningkatkan sensitiviti rakyat Malaysia berkenaan isu ini. Oleh itu, sahabat-sahabat sekalian adalah dijemput hadir untuk bersama-sama menjayakan majlis Makan Malam Amal ini nanti.

Saksikan video 'Pesanan seorang Ibu Palestin' yang diharapkan dapat menaikkan lagi semangat kita untuk menghadiri Majlis Makan Malam Amal ini. Semoga Allah memberikan ganjaran kepada semua hambaNya yang perihatin terhadap saudara-saudaranya.



Untuk tempahan tiket, sila hubungi:
Abdul Rahman (Brother) rothman84@yahoo. com   
Zulfa Hanan (Sister) hanan_zulfa@ yahoo.com

** Memandangkan majlis akan tamat agak lewat, para tetamu boleh bermalam di Amanah Mosque yang terletak bersebelahan dengan venue majlis. Sumbangan kepada pihak masjid adalah sebanyak £2 per person.

[misi+kasih2(2).jpg]


“ ...Apa pun harta yang kamu infakkan, maka (kebaikannya) untuk dirimu sendiri. Dan janganlah kamu berinfak melainkan kerana mencari redha Allah. Dan apapun harta yang kamu infakkan, nescaya kamu akan diberi (pahala) secara penuh dan kamu tidak akan dizalimi (dirugikan).
( Al-Baqarah, 272)